Η ΘΡΥΛΙΚΗ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ
Ο σκοπός της Αργοναυτικής εκστρατείας ήταν να φέρουν στον βασιλιά Koκαλία το Χρυσόμαλλο δέρας από την Κολχίδα, η οποία βρισκόταν στο βάθος της Μαύρης Θάλασσας. Η αιτία της Αργοναυτικής εκστρατείας ήταν η ακόλουθη: Ο βασιλιάς Κοκαλίας είχε λάβει χρησμούς ότι θα βρει τον θάνατο από έναν απόγονο του ΕσπανΑιόλου και να φυλάγεται από έναν άνδρα, που θα φοράει ένα σανδάλι. Όταν ο Πελίας είδε τον ΕρνεστοΙάσονα μπροστά του, να φοράει ένα σανδάλι μόνο στο δεξί του πόδι, για να τον απομακρύνει από κοντά του, του έδωσε εντολή να φέρει πίσω το Χρυσόμαλλο δέρας. Στην εκστρατεία πήραν μέρος όλοι οι ήρωες της Κοκαλελλάδος, πενήντα τον αριθμό, συμπεριλαμβανομένου και του Ηρακλή του Αντυπα. Ανάμεσα τους ήταν οι Διόσκουροι Οσκαρ και Μπραβοδεκτης, οι ηρωες Νικοπολιδειος και Τοροσιδειος, ο Ντουντουορφέας, ο Δαρκος ο Πσηλέας, ο Λουκιανος ο Μελέαγρος, ο Αμφιτζολεάραος , ο Διογέας με την προστατιδα μητερα του Αταλάντη, μόνη γυναίκα της αποστολης μαζι με την ωραια Βαλβερδομεταγλωτρια, που γνωριζε εκτος απο τα βαλβερδικα και ολες τις αλλες βαρβαρικες γλωσσες της εποχης. Ο αρχηγός της εκστρατείας ήταν ο ΕρνεστοΙάσονας και όταν ζήτησαν από τον Ηρακλή, ο οποίος είχε μόλις φέρει σε πέρας τον άθλο του Εστογιανοφιου κάπρου, να αναλάβει την αρχηγία, δεν το δέχθηκε. Το πλοίο για το ταξίδι, το κατασκεύασε ο Άργος, Ολυμπιος γιος του Φρίξου Κοκαλια, από τον οποίον πήρε και το όνομα του, Ολυμπιακη Αργώ. Είχε πενήντα κουπιά και στην πρύμνη ένα κομμάτι από την ιερή ομιλούσα βαλανιδιά του μαντειου της Αλεφανδωδωνης. Αν και, οπως μαρτυρει η ονομασια του, δεν ηταν ιδιαιτερα γρηγορο, ειχε συμφωνα με τις περιγραφες του μυθου την ιδιοτητα, κατα καιρους και με τη θεληση του Εσπαναιολου και της θεας Τυχης, να πεταει. Όταν το πλοίο κατα τα λεγομενα έφθασε στην Μησωσία (σημερινη ευρυτερη περιοχη Κιεβου), ο Γαβρ-Ύλας Νικολακοπουλος, ο σύντροφος του Ηρακλή, χάθηκε στην ομιχλη ενώ πήγε να φέρει το θαυματουργο νερό, και ο Ηρακλής έμεινε πίσω για να τον βρει και έτσι δεν συμμετειχε στην προγραμματισμενη νυχτερινη εξορμηση της αποστολης κατα των Ουκρανιδων Αμαζονων, τις οποιες και κατενικησαν μετα απο αδυσωπητη μαχη σωμα με σωμα μεχρι πρωιας. Οι Ολυμπιοι Αργοναύτες, μετά από αυτες τις περιπέτειες έφθασαν επιτελους στο στόμιο του ποταμού Φάση, στην παγωμενη Κολχίδα, σημερινο Χαρκοβο. Εκεί, ο βασιλιάς Αιήτης υποσχέθηκε να τους δώσει το χρυσόμαλλο δέρας, εάν ο ΕρνεστοΙάσονας έσπερνε πρώτα τα εναπομένοντα δόντια του δράκοντα της Λισσαβωνας, τα οποία δεν είχε χρησιμοποιήσει ο Κάδμος στις Θήβες και να ζέψει τα δύο βόδια που έβγαζαν φωτιές από τα ρουθούνια τους και είχαν ατσάλινα πόδια. Ο μαντης μασησε τρια φυλλα και ελυσε το μυστηριο, το ξυλο της ιερης βελανιδιας μιλησε, ο αγωνας αρχιζει… (Η συνεχεια επι της οθονης του Τηλεσια…)
Ο ΕρνεστοΙασωνας πηρε το πουγγι με τα δοντια που του εδωσε η Αταλαντη και αρχισε να τα σπερνει χωρις χρονοτριβη στον παγωμενο βοσκοτοπο, που εμελλε να ειναι και το πεδιο της καθοριστικης μαχης. Τα Χαρκοβοδια αντεληφθησαν τους Αργοναυτες και βγηκαν απ’ τη σπηλια τους αφηνιασμενα με το που ειδαν τις κοκκινες χλαμυδες τους. Οι φλογες απο τα ρουθουνια τους ελιωναν τους παγους και τα ατσαλινα ποδια τους εσκαβαν τη γη στο κυνηγι του ταυρομαχου ΕρνεστοΙασωνα και των γενναιων συντροφων του. Η μαχη ειναι αδυσωπητη. Η οργανωμενη αντεπιθεση του Λουκιανου του Μελεαγρου με αποδεκτη-εκτελεστη τον ατρωτο Διογεα που αστοχει εξ επαφης δεν φερνει το επιθυμητο αποτελεσμα και οι ηρωες αποσυρονται προσωρινα στην εστια τους, σε θεση αμυνας με πρωτοστατη τον φυλακα αγγελο Νικοπολιδειο. Αλιμονο ομως, τα μαινομενα Χαρκοβοδια τους κυνηγουν ως εκει και καταφερνουν στην φλογερη τους εκπνοη καιριο χτυπημα, ενα και να καιει. Τοτε, και για να τους γλυτωσει απο τα χειροτερα, ως απο μηχανης θεος, ο προστατης των ναυτικων και απαντων των λιμανισιων ΕσπανΑιολος, εισακουωντας τις εκ μακροθεν ικεσιες του αλλοφρωνα Κοκαλια, που τηρουσε τα τεκταινομενα απο την κρυσταλλινη σφαιρα του μαντη Τηλεσια, τους πηρε και τους σηκωσε μεσα στην Ολυμπιακη Αργω για το ταξιδι της επιστροφης, με αδεια χερια μεν αλλα σωους και αβλαβεις. Ο μαντης Αλεφας ειχε και παλι δικιο, οι Αργοναυτες ειχαν πλανηθει: Τα μυτερα δοντια που εσπερναν δεν ηταν αυτα του δρακοντα, αλλα του ασπονδου εχθρου του Διογεα, του Δικεφαλου Τιτανα Γαρσια απο την προσφατη μονομαχια τους, γι αυτο δεν επαληθευτηκε ο χρησμος του. Δεν περασε μια μερα και στο λιμανι της Μητροπολης ο σκυθρωπος Κοκαλιας με τους ακολουθους του αναγνωριζει στον οριζοντα το κοκκινο πανι της θρυλικης Αργω που πλησιαζει, η σημαια μεσιστια. Ο ΕρνεστοΙασωνας βγαζει βιαστικα απο το δισακι του το μονο λαφυρο που φερνει απο το μακρυνο ταξιδι, δυο ολοκαινουργια σανδαλια δωρο της κορης του Αιητη Μηδειας που τον ειχε ερωτευτει, και τα φοραει βιαστικα πετωντας το παλιο ντοπιο μπαλωμενο του υποδημα στον αφρο που αφηνε ξωπισω της η Αργω στον Σαρωνικο. Αντικρυζοντας τον βασιλια κοιτιουνται οι δυο τους για λιγο ανεκφραστοι και αμιλητοι, την παγερη σιωπη ακολουθει αμοιβαιο χαμογελο ανακουφισης: Ναι, η δικη του Κολχιδα ειναι εδω, το επομενο ταξιδι μπορει να περιμενει, το Χρυσομαλλο δερας ειναι απλως ενας μυθος αλλωστε…
υγ: Α ολα κι ολα, δεν φταιω εγω που ητανε ολιγον τι ξενερα το τελος, ας προσεχαν.
KAI EΓΕΝΕΤΟ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ: ‘Aξιoν ἐστι τὸ ἀρνίον τὸ ἐσφαγμένον λαβεῖν τὴν δύναμιν καὶ τὸν πλοῦτον καὶ σοφίαν καὶ ἰσχὺν καὶ τιμὴν καὶ δόξαν καὶ εὐλογίαν καὶ πᾶν κτίσμα ὃ ἐν τῷ οὐρανῷ καὶ ἐπὶ τῆς γῆς καὶ ὑποκάτω τῆς γῆς καὶ ἐπὶ τῆς θαλάσσης ἐστί, καὶ τὰ ἐν αὐτοῖς πάντα, ἤκουσα λέγοντας· καὶ ἦλθε καὶ εἴληφεν ἐκ τῆς δεξιᾶς τοῦ καθημένου ἐπὶ τοῦ θρόνον, τιμὴ καὶ δόξα εἰς τοὺς αίῶνας τῶν αἰώνων. Kαὶ τὰ τέσσαρα ζῷα ἔλεγον, ἀμήν· καὶ οἱ πρεσβύτεροι ἔπεσαν καὶ προσεκύνησαν. Kαὶ εἶδον καὶ ἤκουσα ὡς φωνὴν ἀγγέλων πολλῶν κύκλῳ τοῦ θρόνου καὶ τῶν ζῴων καὶ τῶν πρεσβυτέρων, καὶ ἦν ὁ ἀριθμὸς αὐτῶν μυριάδες μυριάδων καὶ χιλιάδες χιλιάδων καὶ εψαλλον: : The saints are crippled On this sinners’ night Lost are the lambs with no guiding light
The walls come down like thunder The rock’s about to roll It’s the Apocalypse Now bare your soul
All we need is lightning With power and light Striking down the prophets of FALSE As the moon is rising Give us the sign Now let us rise up in awe
Rock ‘n Roll angels bring that Hard Godz Hallelujah Demons and angels all in one have arrived Rock ‘n Roll angels bring that Hard Godz Hallelujah In God’z creation supernatural high
The true believers Thou shall be saved Brothers and sisters, keep stronging the faith
On the day of Godzening It’s who dares, wins You will see the jokers soon’ll be the new kings
Rock ‘n Roll angels bring that Hard Godz Hallelujah Demons and angels all in one have arrived Rock ‘n roll angels bring that Hard Godz Hallelujah In God’z creation supernatural high
Wings on my back I got horns on my head My fangs are sharp And my eyes are red Not quite an angel Or the one that fell Now choose to join us or go straight to Hell
Hard Godz Hallelujah! Hard Godz Hallelujah! Hard Godz Hallelujah! Hard Godzoyeah!!!
Rock ‘n Roll angels bring that Hard Godz Hallelujah Demons and angels all in one have arrived Rock ‘n Roll angels bring that Hard Godz Hallelujah In Godzocreation supernatural high
Hard Godzohallelujah!
Το πικ της εκκρισης τεστοστερονης ειναι στην ηλικια των 16-18 ετων, το οποιο και σημαινει μειονεκτικη θεση των ανδρων εναντι των γυναικων κατα τις Πανελλαδικες εξετασεις.
Καλημερα Μπιλαρε, βαλε με για το μπουκαλακι, λεει ο Μητσος απο Πεκινο – Εγινε φιλαρακι μπηκες, παμε ενα τραγουδακι «Eισαι μες στην τρελλα μες στην τρελλα»… ΑΛΛΑ: Αν ο Γκοντζος ηταν ο ανυπερβλητος ηχος της ηλεκτρικης κιθαρας του David Gilmour στο σημα της εκπομπης του, που πλημμυριζει τα εγκεφαλικα μας κυτταρα απο τον κροταφικο λοβο ως τα βαθη της παναθηναικης μας συνειδησης προκαλωντας ριγη μεγαλειου και υπερηφανειας, τοτε εσεις θα εισαστε ο παρωχημενος ηχος του θλιβερου ακομπανιαμεντου πρωην σοβιετικου μαντολινου -κονως μπαλαλαικα- με την ξεμονταριστη κιθαρα του Πιτερ Ναλιτς που στριφογυριζει μονοτονα στους αδιεξοδους ωτικους μας λαβυρινθους προκαλωντας ριγη, ναυτια και εμετο.
Σημερα το καραβοπανο ειναι το γνωστο τζιν, το πιο καλτ ρουχο στον κοσμο ΑΛΛΑ αν ο Γκοντζος ητανε το φουσκωμενο απο ουριο ανεμο πανι του ιστιοφορου του Χριστοφορου Κολομβου στο ταξιδι του για ν’ ανακαλυψει τον Νεο Κοσμο, εσεις θα ησασταν οι γνωστες πανες μπειμπυλινο, φουσκωμενες απο ουρα, αερια κ κακα στη διαδρομη Μεταξουργειο-Νεος Κοσμος.
Παπαδες κανει ο Τζιωλης, 2 γκολ με το καλημερα! Αντε να διωξουμε και τον Λουκα και να μην βρισκουμε καλυτερους ουτε με τα τριπλα λεφτα! Αληθεια, απο που προερχεται η εκφραση κανει παπαδες; Η μονη λογικη απαντηση που βρισκω ειναι απο τον Γκοντζο, και σ’ αυτη την περιπτωση εσεις θα ησαστε 2 σιγανοπαπαδιες με καλτσα ως το γονατο που δηθεν ομολογησατε την πιστη Του.
Τα παιδια τα παιδια τα φιλαρακια τα καλα ΑΛΛΑ αν ο Γκοντζος ηταν ο αρχηγος της Φιλικης Εταιριας και εμπνευστης της επαναστασης του 1821 Αλεξανδρος Υψηλαντης, εσεις θα ησαστε δυο φυλλαρακια με υψιλον, το ενα απο βελιουρα και το αλλο απο μουχριτσα φυσικα.
Αν ο Γκοντζος ηταν ο ενας και μοναδικος εμπνευστης της παγκοσμιας ταξης των πραγματων, η εκπομπη σας θα ηταν η πρωτη ταξη του δημοτικου οπου ο Γκοντζος ειναι ο δασκαλος, εσεις θα ησασταν τα 2 ατακτα ζιζανια και ο Μυστης ο πρωτος του μαθητης.
«Εσταμος μουι κοντενδος, πορκε εσταμος τζογκαδο μπιεν» ΑΛΛΑ αν ο Γκοντζος ηταν η συμπαθης σε ολους μεταφραστρια του Βαλβερδε που μιλαει απταιστως τουλαχιστον 5 ξενες γλωσσες, εσεις θα ηασαταν τα 2 ξελιγωμενα βλαχομπακουρα που εισερχομενα σε ντισκο τουριστικου θερετρου τιγκα στο αλλοδαπο νινι, ρωταει ο ενας τον αλλο: «Ρε συ, μιλας ξενα;»
Voyage voyage plus loin que le nuit et les jours, voyage et je me reviens ΑΛΛΑ αν ο Γκοντζος ηταν τα αμετρητα ταξιδια της Παναθας προς την Ευρωπαικη καταξιωση, εσεις θα ησαστε το ψυχοβγαλτικο ταξιδι του ξελιγωμενου απο την ανεχεια μικρου Νικητα για να δει την ηττα της αγαπημενης του ομαδας.