Στους κλειστούς συναυλιακούς χώρους,υπάρχουν τρία είδη ανθρώπων: Αυτοί πού όταν θέλουν να περάσουν λένε ευγενικά “Συγνώμη,να περάσω λίγο;”, αυτοί που λένε με φωνή 4 “Συγνώμη φιλαράκι” και ταυτόχρονα περνάνε, και αυτοί που απλά σε σπρώχνουν και περνάνε νταηλίκι χωρίς να πούνε τίποτα. Εχω πάει σε συναυλίες εγώ και ξέρω.
Το 95% των μεταφραστών ταινιών αγνοούν την δοτική πτώση. Γράφουν π.χ δόξα το θεό αντί δόξα τω θεώ κ.ο.κ.
Ολοι στο σχολείο, οταν μας έλεγαν για κάποιον ότι ξέρει Καράτε, απαντούσαμε με φωνή 4 “αυτός ξέρει καράτε, αλλά εγω ξέρω βαράτε!!!”.
Αγόρια Ρομπότ κορίτσια Φέρρυ μπότ, Κορίτσια κότες αγόρια Δον Κιχώτες… ΑΛΛΑ άν ο Γκόντζος ήταν το επιφώνημα «γιε-γιε-γιε» του μυθικού Πόλ Μακάρτνεϊ, εσείς θα ήσασταν το παχύ «Σ» του τίμιου Κώστα Τούρνα -και ξέρετε ποιός είναι ΑΓΡΙΟΣΣΣΣΣ και ποιός ΑΝΕΜΟΣΣΣΣΣ.
(Τσαούσης): Ξύλο… ξύλο στο Βαλένθια-Ιντερ! (Βαιμάκης): Ξύλο και των γονέων κυρίες και κύριοι! (Τσαούσης): Ξύλο… ξύλο κανονικό όμως… (Βαιμάκης): Ετσι! (ταυτόχρονα με τον Γιάννη, ακολουθεί πάυση 2-3 δευτερολέπτων ). (Τσαούσης): Μιλάμε για τρελό ξύλο! ΤΤτάκλιν! Μάλιστα!… ΑΛΛΑ άν ο Γκόντζος ήταν τότε στο στούντιο και έβλεπε το συγκεκριμένο βρωμόξυλο, το πολύ να έλεγε “αυτά τα πράγματα δεν πρέπει να γίνονται στα γήπεδα”, εσείς θα ήσασταν αυτοί που είσαστε και θα κάνατε μια από τις πιο γλαφυρές περιγραφές ξύλου που έχουν γίνει ποτέ στο ραδιόφωνο!