Κάθε φορά που ακούμε μια ραδιοφωνική ή βλέπουμε μια έντυπη διαφήμιση που αφορά ηλεκτρονικό κατάστημα, θα ακούσουμε ή θα διαβάσουμε μια φράση του τύπου “Βγάλε τα εισιτήρια σου με ένα κλικ” ή “απόκτησε το τάδε με ένα κλικ” ενώ ξέρουμε όλοι -και ο copywriter- ότι θα χρειαστούν πολλά περισσότερα clicks.
Όταν λες ότι απόψε έχει Τσου Λού πάντα κάποιος ή συνήθως κάποια άσχετος/η θα βρεθεί να σε ρωτήσει τι ώρα είναι ο αγώνας, όταν εδώ και δύο δεκαετίες τα παιχνίδια ξεκινάνε πάντα στις 21.45.