Οι μεγάλοι παίχτες ποτέ δεν «βλέπουν» την κόκκινη κάρτα, αλλά πάντα την ΑΝΤΙΚΡΥΖΟΥΝ…
Κάθε φορά που σε μια παρέα θα πουν για κάποιον ότι είναι αδερφή, πάντα κάποιος θα βρεθεί και θα σπεύσει να τονίσει, κουνώντας πέρα δώθε το κεφάλι: «Καλά… Τα καλύτερα γουνιά αυτοί τα μαμάνε», εξακολουθώντας να κουνάει πέρα δώθε το κεφάλι και μετά το τέλος της ατάκας του…
Α. Με όλη την οικογένεια να βλέπει τηλεόραση στο σαλόνι, έχεις βγάλει το κακάδι από τη μύτη σου και το πέταξες με κουναβίσιο τρόπο,για να μη σε δει η μαμά, πίσω από τον καναπέ… Αργότερα, όταν μετακίνησε τον καναπέ για να καθαρίσει,,σου έκανε παρατήρηση αλλά και την επόμενη φορά έκανε τα στραβά μάτια… Β. Την ίδια βραδιά έχεις γυρίσει στον πατέρα σου που έχει λιώσει στο σαπίδι και του είπες: «Μπάμπα, πήγαινε μέσα… Κοιμάσαι!» και τινάχτηκε απαντώντας: «Ποιος; Εγώ; Σταμάτα… Ακούω, ακούω…» (λες και καθόμαστε μπροστα στο ραδιόφωνο).
Α. Κάθε φορά που θα αναφέρουμε σε παρέα, όπου υπάρχουν και γυναίκες (και δη το νέτο μας), επίσκεψη μας σε οίκο ανοχής για να περιγράψούυε καποια αστεία φάση θα προσθέσουμε τεχνηέντως: «Φυσικά εγώ δεν έκανα τίποτα. Για παρέα πήγα…Έτσι, για τη φάση». Β. Όλοι μας έχουμε αναφέρει σε παρέα κάποια φάση με εμάς πρωταγωνιστές, ακόμη και αν έτυχε σε άλλον και εμείς δεν είχαμε καμία σχέση…
Κάθε φορά που θα πάει το μικρόφωνο στον πάγκο του Αστέρα Τρίπολης, ο ρεπόρτερ θα αναφέρει ότι ο Νίκος Κωστένογλου έκανε το σταυρό του για τη φάση που προηγήθηκε και θα συμπληρώσει : «Ο Έλληνας τεχνικός είναι γνωστός για τη μεγάλη του πίστη στο Θεό…».
Κινηματογραφική αλήθεια: Στις κρίσιμες ανακρίσεις, στο γνωστό δωμάτιο με τον καθρέφτη-τζάμι, πρώτος πάει ο φλώρος μπάτσος, ο οποίος αποτυγχάνει παταγωδώς και φεύγοντας από το δωμάτιο ρίχνει ένα βλέμμα όλο νόημα μέσα από το τζάμι. Στη συνέχεια, προτού καλά καλά το καταλάβουν οι λοιποί -και με τον Αρχηγό του Σώματος να μην προλαβαίνει να τον συγκρατήσει- έχει μπει ο χαλκέντερος, τα’χει κάνει όλα πούτ*ν* σε 2″ και παίρνει αυτό που θέλει…
Όταν σε μια ομάδα αγωνίζεται ομορφόπαιδο τύπου Γκράβεσεν, ο διεστραμμένος σκηνοθέτης θα φροντίσει να του ανεβάσει τις «μετοχές» στο ασθενές φύλο κάνοντας του κοντινό τη στιγμή που φτύνει από τη μύτη με το δακτυλο του στο αντίθετο ρουθούνι..