Οι προσφατες απεργιες ειναι ξεκαθαρα κατασκευασματα της κορεατικης μαφιας που σκοπό έχουν να μας στερησουν τη χαρα της μεταδοσης του Αλεκου, του Σωτηρη, του Πουρουπουπου και των λοιπων λαικων ηρωων… ΑΛΛΑ, αν ο Γκοντζος ηταν κοκκος χαβιαριου, εσεις θα ησασταν το μυξομπαλακι που καταβροχθισε ο Γιοακιμ Λεβ, προιον γεωτρησης που συγκλονισε ολους μας…
«Δωστε μου τη ταυτοτητα του για να δω το ονομα του, δωστε μου ενα πιστολι να σκοτωσω τον καριολη…» ΑΛΛΑ, αν ο Γκοντζος ηταν ο Λοταρ Ματεους παιχτης, εσεις θα ησασταν ο Λοταρ Ματεους προπονητης και ο Λοταρ Ματους εραστης… και ξερετε ακριβως ποιος ειναι ποιος!
Στα εκατομυρια χρονων της ανθρωπινης υπαρξης πολλα μυστηρια εμειναν αναπαντητα… ΑΛΛΑ εαν ο Γκοντζος ηταν μια σαφης απαντηση σε ενα απο αυτα τα μεγαλα μυστηρια, π.χ. το πως στο καλο τελικα προφερεται το επιθετο του γνωστου ολλανδου ξανθομαλλη Ντιρκ ή εστω ποσο χρονων ειναι ο Ταριμπο Γουεστ βρε αδερφε, εσεις θα ησασταν οι απαντησεις σε σταυρολεξο του ΤV ζαπινγκ με εικονιζομενο το Σπυρο Μισθο ο οποιος θα ηταν το λήμμα στην περιγραφη “Ελληνας ζεν-πρεμιες/πρωην Μαριαννας γυναικας Σταθη Θεοχαρη”.
Ο Εξπρεσιονισμός αποτελεί καλλιτεχνικό κίνημα της μοντέρνας τέχνης που αναπτύχθηκε στις αρχές του 20ου αιώνα, περίπου την περίοδο 1905-1940 και κυρίως στο χώρο της ζωγραφικής. Βασικό χαρακτηριστικό των εξπρεσιονιστών καλλιτεχνών ήταν η τάση να παραμορφώνουν την πραγματικότητα στα έργα τους, αδιαφορώντας απέναντι στην πιστή και αντικειμενική αναπαράσταση της. Συχνά ο εξπρεσιονισμός διακρίνεται και από μια έντονη συναισθηματική αγωνία, χαρακτηριστικά μάλιστα μπορούμε να πούμε πως ελάχιστα εξπρεσιονιστικά έργα έχουν χαρούμενη διάθεση, ΑΛΛΑ… αν ο Γκόντζος ήταν το γεμάτο προσωπικότητα μαλλί του Puyol, εσείς θα είσασταν οι κομμώσεις της Μαγγίρα στο Ελλάδα έχεις ταλέντο.
Τελικα ο Νικος ο Κωνσταντοπουλος καταφερε αυτο που δεν καταφεραν η Δαμανακη,ο Φλωρακης ,ο Αλαβανος και αυτο που δε θα καταφερει ποτε ο κομψος Αλεξης Τσιπρας: σε μια κερκιδα που θα απαρτιζεται απο κοινοβουλευτικες δυναμεις οπως ο Παπουτσης,ο Καραμανλης και η Κανελλη θα ειναι επιτελους κυβερνηση… ηδη ο Μαρινακης ετοιμαζει απαντηση με διδυμο φωτια Ανδρουλακη-Σκανδαλιδη, ενω ο βετερανος της Βουλης Γιαννης Βουρος θα αφησει μετα απο χρονια το εδρανο και θα στηριξει εμπρακτα τον Αδαμιδη… ΑΛΛΑ εαν ο Γκοντζος ηταν η τοποθετηση του Κωσταντοπουλου στην προεδρια της παναθας, που αποτελει τουλαχιστο ενα ισχυρο ταρακουνημα στη σαπιλα του καπιταλιστικου καθεστωτος καθως και εναυσμα για νεους πρασινους λαικους αγωνες, εσεις θα ησασταν η απογοητευση αναριθμητων κορασιδων οταν συνειδητοποιησαν οτι την ιδιοκτησια του Ολυμπιακου δεν ανελαβε ο συγχρονος ζεν-πρεμιες Ιωσηφ Μαρινακης αλλα ο συνεπωνυμος του συμπαθης Βαγγελης. VIVA LA REVOLUCION VERDE…
Ο υπερρεαλισμός ή σουρρεαλισμός ήταν ένα κίνημα που αναπτύχθηκε κυρίως στο χώρο της λογοτεχνίας αλλά εξελίχθηκε σε ένα ευρύτερο καλλιτεχνικό και πολιτικό ρεύμα. Άνθισε κατά κύριο λόγο στη Γαλλία των αρχών του 20ου αιώνα, κατά την περίοδο μεταξύ του πρώτου και δεύτερου παγκοσμίου πολέμου. Στη φύση του επαναστατικό κίνημα, ο υπερρεαλισμός επιδίωξε πολλές ριζοσπαστικές αλλαγές στο χώρο της τέχνης αλλά και της σκέψης γενικότερα, ασκώντας επίδραση σε μεταγενέστερες γενιές καλλιτεχνών. Τα μέλη του αντέδρασαν σε αυτό που οι ίδιοι ερμήνευαν ως μία βαθιά κρίση του Δυτικού πολιτισμού, προτείνοντας μία ευρύτερη αναθεώρηση των αξιών, σε κάθε πτυχή της ανθρώπινης ζωής, στηριζόμενοι στις ψυχαναλυτικές θεωρίες του Φρόυντ και στα πολιτικά ιδεώδη του Μαρξισμού, ΑΛΛΑ… αν ο Γκόντζος ήταν η εργατική πρωτομαγιά και οι αγώνες των εργατών για 8ωρο εσείς θα είσασταν η 1η Απριλίου και τα κρύα αστεία που τη συνοδεύουν.
EΣY O,TI ΠEIΣ, EΣY O,TI ΠEIΣ, ΘA KANΩ EΓΩ ΛOΓΩ TIMHΣ… AΛΛA AN O ΓKONTZOΣ HTAN TO TIMHMENO ΓAPYΦAΛO ΣTO ΠETO TOY MEΓIΣTOY TOΛH BOΣKOΠOYΛOY, EΣEIΣ ΘA HΣAΣTAN TA TΣAΛAΠATHMENA, TΣOYPOMAΔHMENA KAI ΓΛYTΣIAΣMENA ΛOYΛOYΔAKIA ΠOY ΣKOYΠIZOYN TA ΓKAPΣONIA ΠPIN BΓEI TO 1ο ONOMA ΣTHN ΠIΣTA.
Αν ο Γκόντζος ήταν σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες, εσείς θα ήσασταν το σκίτσο που φτιάχνεται όταν ενώσεις τις τελίτσες ακολουθώντας τους αριθμούς.
ΗΛΙΑΑΑΑΑΑΑ… ΡΙΧΤΟ ΗΛΙΑΑΑΑΑ… ΑΛΛΑ, αν ο Γκόντζος ήταν ο «Μάκης Τσετσένογλου» (Γιώργος Αρμένης) που γκρεμίζει ολόκληρο μαγαζί για να μας δώσει τον ορισμό της ζημιάς (στο τρίτο μέρος της ταινίας «Ολα είναι δρόμος» του Παντελή Βούλγαρη) εσείς θα ήσαστε ο κάθε ένας που έχει μαζέψει στα μουλωχτά γαρύφαλλα από κάτω για να τα πετάξει.
Τρεις έντεχνα, Κρις Ντόμερκαντ, τρεις Σεντεμέντε και ένεκα… ΑΛΛΑ, αν ο Γκόντζος ήταν σεναρια οσκαρικών ταινιών εσείς θα ‘σαστε η ειδηση «Σενάρια για Κραουτς στη Μιλαν».