Ακόμα και εκεί που υπάρχουν εσοχές, το λεωφορείο κάνει στάση πιο έξω για να καβατζώσει την λωρίδα.
OTAN YΠAPXEI MIA ΣOBAPH ΣYZHTHΣH, AYTOΣ ΠOY MIΛAEI KAI EXEI ENA ΠOTO ΠANTA ΘA TO ΦTANEI MEXPI TO ΣTOMA, AΛΛA ΜΕΤΑ ΘA ΛEEI KATI KAI ΣTO TEΛOΣ ΔE ΘA TO ΠIEI ΠOTE.
Όταν παίχτης φεύγει ανενόχλητος προς το αντίπαλο καλάθι και τελευταία στιγμή δεν καρφώνει αλλά αφήνει την μπάλα με lay-up, ο σχολιαστής λέει με βαθυστόχαστη φωνή ότι «και αυτό 2 πόντοι είναι…».
ΟΤΑΝ ΣΤΟ ΚΤΕΛ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΜΑΣ, ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ, ΕΝΩ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟΤΥΠΟ «ΑΡΑΞΕ ΡΕ ΟΠΟΥ ΒΡΕΙΣ».
Σε αμάξι που η συνοδηγός είναι άνω των 70, πιάνει πάντα το πιαστράκι πάνω από την πόρτα με μανία και με τα δύο χέρια.
Οταν μια ομαδα χανει με διαφορα στο σκορ και καποιος παικτης της ομαδας παιξει καλα, αυτος θα ειναι «ο μονος που σωθηκε απο το ναυαγιο»…
Σε κάθε μανούρα σε αγωνιστικό χώρο, αυτοί που μπαίνουν στη μέση είναι πάντα ως δια μαγείας «οι ψυχραιμότεροι».
ΣΤΙΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΐΚΗ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΑΡΑΜΕΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΠΤΥΣΣΑΝ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΓΡΙΕΣ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛαΐΚΗ.
ΓIA TOYΣ MYΣTEΣ THΣ ΣHMEIOΛOΓIAΣ KAMIA EΞHΓHΣH ΔEN EINAI ANAΓKAIA. ΓIA TOYΣ YΠOΛOIΠOYΣ KAMIA EΞHΓHΣH ΔEN EINAI ΔYNATH.
ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΠΑΝΤΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ ΤΟ ΜΕΣΟ ΝΕΑΡΟ ΩΣ ΤΡΕΝΤΥ ΤΥΠΑΚΙ ΜΕ ΚΟΥΡΕΜΑ ΑΒΑΝΤ ΓΚΑΡΝΤ, ΕΝΩ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕ ΒΑΖΟΥΝ ΒΑΡΥΜΑΓΚΑ ΜΕ ΛΑΪΚΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ.