ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΕΙΔΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ: ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΤΖΕΙΜΣ ΜΠΟΝΤ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΤΖΕΜΗΣ ΜΠΟΝΤ.
Υπάρχουν 2 ειδών αν-ε-θρώποι: Αυτοί που λένε “Μεσαία, παρακαλώ” και αυτοί που λένε “Μπορώ να έχω και εγώ λίγα;”.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΕΙΔΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ: ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΦΕΛΙΖΟΛ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΜΕ ΤΟ ΦΕΛΙΖΟΛ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ.
Ο Ανδρέας Εμπειρίκος ήταν ανυπέρβλητος δημιουργός στίχων και λέξεων. Η τέχνη του είναι άφταστη και άξια θεωρήθηκε πρωτοπόρος του σουρεαλισμού στην Ελλάδα. Με το Μεγάλο Ανατολικό όμως κάπου ξέφυγε, δε νομίζετε; ΑΛΛΑ… εάν ο Γκόντζος σταματούσε την εκπομπή του για να απαγγείλει το Άξιον Εστί, εσείς θα σταματούσατε για διάλειμμα γιατί θα νομίζατε ότι πρόκειται για διαφήμιση ενεργειακού ποτού που λέγεται Action S.T.
ΣΤΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΕΙΔΗ ΧΡΗΣΤΩΝ: ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Η ΕΣΤΩ ΚΟΜΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ, ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ «ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΙΟΥ ΠΙΟΥ».
Υπάρχουν δύο ειδών άνθρωποι: Αυτοί που όταν σε συναντούν σε ρωτούν “Τι κάνεις;” και οι πιο δημιουργικοί που σε ρωτούν “Τι φκιάνεις;”.
Η ΚΑΣΕΤΙΝΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ “ΠΟΛΥΤΕΛΗΣ” ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ “ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΛΗΣ”.
Πολλές φορές κάποιοι φίλοι μετά από κάποια έξοδο, σε ένδειξη ενδιαφέροντος, μας ζητάνε να κάνουμε αναπάντητη μόλις φτάσουμε σπίτι. Τις περισσότερες φορές το ξεχνάμε και παρόλα αυτά το ενδιαφέρον τους δε φτάνει στο να ανησυχήσουν και να πάρουν ένα τηλέφωνο.
ΟΤΑΝ ΚΟΙΤΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΠΡΩΗΝ ΣΤΟ ΦΕΪΣΜΠΟΥΚ ΤΟΤΕ ΠΑΝΤΑ, ΔΙΑΟΛΕ, 2 ΣΚΕΨΕΙΣ ΘΑ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ: 1) ΑΝ ΚΟΙΤΑΣ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΕ ΜΑΓΙΟ Η ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ, ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΦΟΥΣΚΟΥΝΙΑ ΠΑΣΠΑΤΕΥΑ Ή ΤΙ ΚΑΠΟΥΛΙΑ ΚΑΒΑΛΑΓΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ 2) ΑΝ ΔΕΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΕ ΦΙΛΕΣ Η ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΤΗΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕ ΣΥΜΠΑΘΗΣΕΣ Ή ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΣΕ, ΘΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ: ΓΛΙΤΩΣΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑΣΑ. ΔΥΣΚΟΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΙΣΧΥΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ…
Για να βγάλεις το βύσμα (τροφοδοτικό) μιας συσκευής από την πρίζα πάντα θα πρέπει να το κουνήσεις υπομονετικά δεξιά και αριστερά, έτσι ώστε με λίγο κόπο να βγει. Αντίθετα αν προσπαθήσεις να το βγάλεις με τη μία χρησιμοποιώντας όλη σου τη δύναμη, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να βγει ολόκληρη η πρίζα από τον τοίχο.