Κάθε φορά που ακούμε μια ραδιοφωνική ή βλέπουμε μια έντυπη διαφήμιση που αφορά ηλεκτρονικό κατάστημα, θα ακούσουμε ή θα διαβάσουμε μια φράση του τύπου “Βγάλε τα εισιτήρια σου με ένα κλικ” ή “απόκτησε το τάδε με ένα κλικ” ενώ ξέρουμε όλοι -και ο copywriter- ότι θα χρειαστούν πολλά περισσότερα clicks.
Ποτέ δεν θα μάθουμε το αποτέλεσμα της αναμέτρησης μεταξύ Jesus Quintana και The Dude. Όποιος και να επικράτησε πάντως, κερδισμένο βγήκε το bowling.
Όταν τελειώσει η μερέντα, θα δοκιμάσουμε με το κουτάλι άπειρες θέσεις και απίθανες λαβές μέχρι να μη μείνει ούτε μόριο στο πλαστικό κυπελλάκι.
Το να διαβάζει κανείς greeklish είναι σαν να γίνεται παθητικός καπνιστής της σωστής ορθογραφίας.
Κανείς δεν ξέρει να ονομάσει ΜΟΝΟΛΕΚΤΙΚΑ τα σουραυλια που βάζουμε και τζιτζιράνε δίπλα στα κεράκια της τούρτας.
ΟΤΑΝ ΚΟΛΥΜΠΑΜΕ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΝΟΗΤΗ ΕΥΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ (ΣΤΗΝ ΑΜΜΟΥΔΙΑ) ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΑΣ, ΤΟΤΕ ΠΑΜΕ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΑΥΤΗ.
Κάνεις δεν καθαρίζει το σπίτι γρηγορότερα απο έναν άντρα που περιμένει «πρόσωπο» για ερωτικές περιπτύξεις.
Οτιδήποτε μοιαζει πολύ πιο επίσημο αν έχει για σήμα μια φράση ανάμεσα σε δύο κλαδιά…
ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΣΚΟΡΑΡΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΤΟΥ ΟΜΑΔΑ Ο ΣΠΙΚΕΡ ΘΑ ΠΕΙ «ΑΑΑ… ΑΝΟΙΞΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ», ΕΝΩ ΑΝ ΣΚΟΡΑΡΕΙ ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΑΤΣ ΘΑ ΠΕΙ «ΑΑΑ… ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΣΒΕΣΗ».
Ο φυσικος χυμος πορτοκαλι δικαιουται να κοστιζει 5 ευρω μονο αν τον εστυψε η Megan Fox με τα βυζια της.