όταν θέλουμε να αποθηκεύσουμε ένα πολύ πρόχειρο αρχείο ή θα το ονομάσουμε «test» ή θα πατήσουμε τυχαία τα πλήκτρα δημιουργώντας έναν τίτλο του στύλ «hgkhbkjbg». Επίσης, δεν υπάρχει περίπτωση να το αποθηκεύσουμε κάπου αλλού πέρα από την επιφάνεια εργασίας.
ΚΑΘΕ ΦΕΡΕΛΠΙΣ ΠΛΗΝ ΤΙΜΙΟΣ «ΩΡΑΙΟΣ» ΤΟΥ ΧΟΛΙΓΟΥΝΤ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΟΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΕΡΑΣΤΗΣ – ΦΙΛΟΔΩΡΗΤΗΣ – ΝΕΤΟΣΤΙΒΑΧΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΕΡΝΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΠΑΡΣΟΝΕΤΑ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ Η ΣΥΜΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΗΡΗ ΜΟΝΟΓΑΜΙΑ ΣΑΝ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ ΤΗΣ ΚΙΝΤΕΡ…
Υπάρχουν 2 κατηγορίες ανθρώπων: Αυτοί που όταν σαπουνίζουν τα χέρια τους αφήνουν και τρέχει το νερό παράλληλα, και αυτοί που κλείνουν τη βρύση και όταν μετά την ξανανοίγουν ρίχνουν λίγο νερό στο χερούλι της βρύσης για να φύγουν οι σαπουνάδες.
Κανείς δεν έμαθε τελικά από τι έπασχε η κοπελιά για την οποία ειπώθηκε η φράση «Παρτα μωρή άρρωστη»
Τσόντα χωρίς ήχο είναι Αλέφαντος χωρίς κόκκινο μπλουζάκι.
Σε κάθε πάρτυ γενεθλίων, κατά τη διάρκεια του τραγουδιού «να ζήσεις…» οι μισοί λένε «παντού να σκορπίζεις της γνώσης το φως» και οι άλλοι μισοί «παντού να σκορπίζεις της νιότης το φως», με αποτέλεσμα να ακούγεται τελικά «νιόσης».
Η πραγματική ταχύτητα ενός ανθρώπου φαίνεται όταν κυνηγάει το λεωφορείο.
Σε όλες τις άλλες χώρες το πορτοκαλί φανάρι σημαίνει «επιβραδύνετε παρακαλώ». Στην Ελλάδα σημαίνει «ανοίξτε την μπουκάλα του νίτρο»…
Η εξοδος απο νοσοκομειο μετα απο πολυωρη αναμονη και σειρα εξετασεων μπορει να συγκριθει μονο με εξοδο απο στρατοπεδο μετα απο “εμπλοκη”.
Η μεγαλυτερη μαγεια στο ραδιόφωνο είναι οταν γυρνας τη βελονα, προσπερνάς λογω ταχυτητας ενα καλό κομματι και μετά τη γυρνάς σιγα-σιγα πισω μεχρι να το ξαναβρεις.