Όταν πάμε σε ένα ζωολογικο κήπο και δούμε εναν παπαγάλο που μιλάει, πάντα προσπαθούμε να τον κανουμε να πει «μαλάκα». Επίσης μιμούμαστε με την φωνή μας αυτή του παπαγάλου, νομίζοντας οτι αυτό θα τον βοήθησει για να το πει.
Οταν έχει τελείωσει ένα παιχνίδι μπιλιάρδου πάντα κάποιος θα συνεχίζει να χτυπά όσες μπάλες έχουν απομείνει. Επίσης,οταν παιζεις μπιλιαρδο παντα θα έρθει καποιος και θα σε ρωτησει με φωνη 4 «Φιλαράκι, θα παιξετε πολλή ώρα ακομή;».
‘Ολοι μας τσαντιζόμαστε όταν μας ρωτάνε «ποιός είναι;» οταν έχουν πάρει αυτοί λάθος νούμερο.
Σ’ όλες τις ταινίες με θέμα το μπάσκετ, οι πρωταγωνιστές κερδίζουν πάντα με buzzer-beater.
Υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων. Εκείνων που όταν δουν κάποιον γνωστό τους στον δρόμο με τον οποίο διατηρούν τυπικές σχέσεις, θα πουν «Τι γίνεται;» και εκείνων που θα πουν «Επ, που είσαι ρε;». Υποκατηγορία των πρώτων εκείνοι που θα πουν «Καλά;». Από την υποκατηγορία αυτή ωστόσο γεννάται άλλη μία Μεγάλη Αλήθεια. Οι ενταγμένοι στην εν λόγω υποκατηγορία όταν απευθύνονται σε γυναίκα (κυρίως ηλικιωμένη) προσθέτουν τη λέξη «είσαι» μετά το «Καλά» και πριν το «;», καθώς επίσης και ένα ψιλο-αδελφίστικο πλην φιλικό ύφος, που συνοδεύεται βεβαίως με ένα πλατύ χαμόγελο. Σημείωση: Όπως παρατηρείτε, και στις δύο περιπτώσεις η ατάκα είναι μια ερώτηση. Αξίζει να σημειωθεί οτι μέχρι να ολοκληρωθεί η ερώτηση, έχεις περάσει τον γνωστό σου ο οποίος δε μπαίνει καν στον κόπο να σου απαντήσει και περιορίζεται μόνο σε ένα νεύμα με το οποίο εξασφαλίζει χρόνο για να απαντήσει στον χαιρετισμό, αλλά και την διατήρηση της τυπικότητας των σχέσεων.
ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΑΜΕ ΜΠΑΣΚΕΤ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΩΡΩΝΟΜΑΣΤΑΝ ΑΣΧΗΜΑ ΟΤΑΝ -ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΛΕΙ ΑΠ- ΧΤΥΠΟΥΣΑΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ.
Όταν οι τενίστες καταβάλουν μεγάλη προσπάθεια για να κάνουν ένα forehand ή ένα backhand, σίγουρα θα το συνοδεύσουν με ένα βογκητό.
KAI O AIΣIOΔOΞOΣ KAI O AΠAIΣIOΔOΞOΣ ZOYN ΣE ΠΛANH. AΠΛA O ΠPΩTOΣ ΠEPNAEI KAΛYTEPA.
Δεν υπαρχει stand σε ελληνικό νησι με carte postale, χωρις την παρουσια σατυρου και γυμνοστηθου νετου (πασπαλισμενο με αμμο).
OΛOI EXOYME ΠΛYNEI TA ΔONTIA MAΣ XPHΣIMOΠOIONTAΣ ΓIA OΔONTOBOYPTΣA TO ΔAXTYΛO – ME THN ANAΛOΓH ΠOΣOTHTA OΔONTOKPEMAΣ ΠANΩ TOY.