YΠAPXOYN ΔYO EIΔH ANΘPΩΠΩN: AYTOI ΠOY ΓPAΦOYN TO 8 ME MONOKONTYΛIA KAI AYTOI ΠOY TO ΓPAΦOYN ME ΔYO KYKΛAKIA TO ENA ΠANΩ ΣTO AΛΛO.
Σε ταινίες με στρατιωτικούς σχεδόν πάντα ο στρατηγός (ή ο ανώτερος τελοσπάντων) θα έχει μια μ*****α κόρη την οποία τελικά θα κεράσει φαντάρος -και σχεδόν πάντα αυτός θα είναι ο πλέον αντιπαθής για τον «μπαμπά»…
Κατουράς την ώρα που ξεπλένεσαι στη μπανιέρα.
Σε ΟΛΕΣ τις ελληνικές τηλεοπτικές σειρές, ΠΑΝΤΑ ο πρωταγωνιστής/η πρωταγωνίστρια όταν βιάζεται θα βρει πάρκιν ΑΚΡΙΒΩΣ έξω από εκεί που θέλει να πάει και μάλιστα τόσο μεγάλο ώστε θα παρκάρει απευθείας όπως έρχεται, χωρίς καθόλου μανούβρες.
Βγαζεις το βρακι σου για να μπεις στο μπανιο και σου πεφτει στο πατωμα, αλλα αντι απλα να σκυψεις να το μαζεψεις, το μαζευεις με τα δαχτυλα του ποδιου, το πετας στον αερα και το πιανεις με το χερι. Μαλιστα, αν πιασει με την πρωτη, αισθανεσαι περηφανος.
Οταν ερχεται η σερβιτορα να αφησει τους καφεδες εμεις κοβουμε τη κουβεντα στη μεση και κοιταμε με ηλιθιο υφος τους καφεδες να προσγειωνονται ομαλα στο τραπεζι.
Τα μοναδικά χρωματα που υπάρχουν στα τρακτέρ ειναι το πράσινο, το μπλέ και το κοκκινο-πορτοκαλί.
-Σε οποιαδηποτε σοβαρη συζητηση ατομων κατω απο 28 χρονων ολες οι προτασεις ξεκινουν με το προθεμα “Ρε μαλάκα” -Ολες οι σοβαρες συζητησεις τελειωνουν αποτομα μολις χτυπησει το κουδουνι ο πιτσαδορος. Επίσης, παντα υπαρχει καποιος που αφηνει το σκληρο κομματι της πιτσας και καποιος που βγαζει τις πιπεριες.
Παντα, οταν γινεται αλλαγη, ο παιχτης που βγαινει περπαταει, βγαζει τη φανελα εξω απο το σορτσακι και κοιταζει κατω, ενω αυτος που μπαινει εχει τη φανελα απο μεσα, τρεχει (ακομα κι αν παιζει στην πλευρα που γινεται η αλλαγη!) κοιταει τους αλλους σαν καυ..ντης και ΠΑΝΤΑ μοιραζει οδηγιες στους συμπαικτες του.
Οταν εχουμε δουλεια π.χ στις 8 το πρωι και φυγουμε απ’ το σπιτι στις 7 και η διαδρομη ειναι μιση ωρα, ΠΑΝΤΑ θα φτασουμε 7:30. Αμα ομως φυγουμε 7:30 ΠΟΤΕ δεν θα φτασουμε 8, αλλα θα καθυστερησουμε αρκετα γιατι μυστηριωδως θα συναντησουμε κινηση!