Το χειροτερο πραγμα οταν προσπαθεις να φυλαχτεις απο την βροχη, ειναι οι χοντρες σταλες που πεφτουν οταν προσπαθεις να μπεις κατω απο υποστεγο.
Όλοι, όταν ήμασταν μικροί, προσπαθήσαμε να ενώσουμε τους ίδιους πόλους δυο μαγνητών και σπαστήκαμε που δεν τα καταφέραμε.
Η υπόθεση όλων των ταινιών του Γούντι Άλεν αρχίζουν ως εξής: Ένας νευρωτικός Νεϋορκέζος…
Υπάρχουν 3 κατηγορίες ανθρώπων: i) Αυτοί που καίνε με αναπτήρα τη μύτη του στυλό με σκοπό να γράψει, ii) Αυτοί οι γραφικοί που βάζουν τη μύτη του στύλο σχεδόν μέχρι το λαρύγγι τους και αρχίζουν τα ευωδιαστά “Χααααα….” (ανάσα) και iii) Αυτοί που απλά βλέπουν ότι το μελάνι έχει τελειώσει και πετάνε απευθείας το στυλό στα σκουπίδια.
Οταν μια γριά προσπαθεί να περάσει βιαστικά το δρόμο, εχει πάντα το χέρι τεντωμένο προς τη μεριά των αυτοκινητων, δίνοντας σου την εντύπωση οτι μπορει να τα σταματήσει με το ένα χέρι…
ΟΤΑΝ ΠΕΙΝΑΣ ΚΑΙ ΠΑΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΜΑΓΕΙΡΕΜΕΝΟ, ΤΟΤΕ ΑΦΑΙΡΕΙΣ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΨΗΣΙΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ.
Όταν βλέπεις αυτοκίνητο με κοτσαδόρο και μπαλάκι του τέννις, δύο πράγματα είναι σίγουρα. Ένα, ότι ο ιδιοκτήτης δεν έχει τροχοσπιτο ή σκάφος για να σύρει και, δύο, ότι δεν παίζει τέννις.
ΟΠΟΙΟΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΑΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΑΝΤΑ «ΚΑΝΕΙ ΑΓΩΝΑ ΔΡΟΜΟΥ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ».
ΠΟΤΕ παικτης ομαδας δεν δηλωσε οτι «ταξιδεψαν για το αρνητικο αποτελεσμα».
Σε κάθε αστυνομική ταινία που σέβεται τον εαυτό της ο πρωταγωνιστής, οδηγώντας με ιλιγγιώδη ταχύτητα, θα περάσει μέσα από ένα στενό όπου: α) το αυτοκίνητο χωράει ακριβώς, β) δεν υπάρχουν πεζοί και γ) δεν έχει αφήσει κανένας ηλίθιος το αυτοκίνητό του ή το μηχανάκι του ξεχασμένο στη μέση.