Υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων : οι απλοί Πειραιώτες που λένε “αυτόνανε τον κύριο πρέπει να τον εκλείσουνε φυλακή”, και ο “Ράμπο” που συμπληρώνει “στις γυναικείες όμως, γιατί στις αντρικές θα περνάει καλά..”.
Υπάρχουν τρεις κατηγορίες ανθρώπων που εκφράζουν ψεύτικο ενδιαφέρον, δήθεν προσοχή και σκέψη για κάποιο ζήτημα. Αυτοί που εκφέρουν τον ήχο «Χμμ», αυτοί που εκφέρουν τον ήχο «Μουχου» και αυτοί που κουνάνε το κεφάλι τους ή συσπούν κάποιο μυ του προσώπου τους ή συνήθως και τα δύο μαζί.
Υπάρχουν 2 είδη ανθρώπων: αυτοί που στο άκουσμα του fightclub σκέφτονται την γνωστή ταινία και αυτοι που ξέρουν…
Δεν υπάρχει μετάφραση σε καμία γλώσσα για τη λέξη “καψούρα”. Στην πραγματκότητα δεν υπάρχει καν περιγραφή της στα ελληνικά. Την ξέρει μόνο όποιος την έχει νιώσει…
Στα έργα του “παλιού καλού Ελληνικού κινηματογράφου”, όταν κάποιος ήρωας πάει στα μπουζούκια, όλως τυχαίως τα τραγούδια που παίζονται αφορούν πάντα στο άτομο του.
Ολοι καποτε το παιξαμε μονοφθαλμοι, σφηνωνοντας ενα κερμα γυρω απο το ματι μας.
Υπαρχουν δυο ειδη ανθρωπων στην περηφανη φυλη των τσιγγανων: Αυτοι που πλεον εχουν συνδεσει τη ντουντουκα του Τουοτα με mp3 ή σε cd player, κατοπιν εγγραφης των εμπορικων τους ανακοινωσεων, σε δισκο ακτινας και η αλλη κατηγορια που -πιστη στην παραδοση- με το ενα χερι κραταει το τιμονι και το τσιγαρο και με το αλλο το τετραγωνο μικροφωνο, τζαμαροντας με φωνη 4special και ενιοτε απευθυνομενοι προσωπικα σε υποψηφιο περαστικο αγοραστη.
Όσες φορές κι αν δούμε την διαφήμιση της Coca-Cola με το πιπίνι που έρχεται ο γέρος της, δεν θα καταλάβουμε προς τι οι βομβαρδισμοί όταν ο γκόμενος της αποδρά από το παράθυρο.
Όλοι οι του καναπέ που κάποια στιγμή αποφασίσαμε να πάρουμε τα ξερά μας και να πάμε στο γήπεδο, μετά από φάση γκολ ή αμφισβητούμενη φάση περιμένουμε να παίξει και το ριπλέι, χωρίς να έχουμε προσδιορίσει στο μυαλό μας πώς ακριβώς θα μπορούσε αυτό να γίνει…
Αν σε μια ταινια εχουμε καταδιωξη του πρωταγωνιστη απο τους κακους τοτε δυο ειναι τα ενδεχομενα: 1. Αν ο πρωταγωνιστης ειναι οπλισμενος τοτε οι κακοι παντα τον “γαζωνουν”, χωρις ομως αυτος να παθει το παραμικρο. 2. Αν ο πρωταγωνιστης ειναι αοπλος τοτε, λιγο πριν τον πυροβολησουν, θα πεταχτει ενας απο τους κακους και θα πει ” Μη πυροβολατε… το αφεντικο τον θελει ζωντανο!”.