Ολοι εχουμε νιωσει βρεγμενη την καλτσα μας ενω δεν ειχε βραχει, απλα ειχε μια τρυπα και το κρυο πλακακι μας εδινε την αισθηση οτι βραχηκε.
Υπάρχουν δύο έιδη ανθρώπων: αυτοί που όταν κάποιος πει μάπα ανέκδοτο θα κάτσουν ανέκφραστοι χωρίς να γελάσουν και αυτοί που θα γελάσουν λόγω ευγένειας και θα σταματήσουν σιγά-σιγά επειδή δεν γελάει κανένας άλλος.
Όταν ήμασταν μικροί και τελειώνανε οι ελληνικές σειρές, καθόμασταν και κοιτουσαμε όλο προσμονή τα ονόματα των καμεραμάδων, μακιγιέρων, σκηνοθετάδων και βοηθών λαμπατέρ για να σκάσουμε στα γέλια με το πρώτο αστείο επίθετο.
Όλοι τελικώς είναι καλά παιδιά. Ίσως είναι λίγο ενοχλητικοί, ίσως λίγο χαζοί, ίσως είναι και μαλ@κομπουκωμένοι αλλά στο τέλος της συζήτησης-θαψίματος κάποιος θα συμπεράνει ότι “εντάξει αλλά είναι καλό παιδί” και όλοι θα γνέψουνε καταφατικά.
Οταν πηγαινουμε σε μαγαζι για να αγορασουμε προιον που πωλειται σε τεμαχια, οπως γλυκα,κουλουρια κλπ, ποτε δεν ζηταμε ακριβη αριθμο τεμαχιων (π.χ «θα ηθελα 5 τριγωνα») αλλα παντα το ζηταμε ετσι: «βαλε 5-6 απο αυτα και 2-3 απο εκεινα», επιδεικνυοντας με περηφανεια την ελληνικη κιμπαριά και την ανεση της τσεπης μας.
Ο Τσακ Νόρις ξέρει που πάει ο Καραμήτρος.
ΠΑΝΤΑ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΕΘΕΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΙΣ, ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ “ΤΟ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΩΡΑ”.
ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΨΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΣ, ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΟΤΑΝ ΧΟΡΕΥΑΜΕ ΤΑ ΠΑΠΑΚΙΑ AKA SKA-SKA SOU SOU.
ΟΛΟΙ ΟΤΑΝ ΤΡΩΜΕ ΣΑΛΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΦ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΤΗ ΣΟΣ, ΤΑ ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΖΑΜΠΟΝΟΤΥΡΑ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΡΟΥΛΙΑ ΑΦΑΓΩΤΑ.
Υπάρχουν τριων ειδών γυναίκες: οι κλειτοριδικές, οι κολπικες και οι ανάμικτες.