OTAN ΣE ENA ΓPAΦIKO EΛΛHNAPA APEΣEI ENA -NETO AΛΛA ΔEN TPEΛΑΙNETAI KAI OΛAΣ ΘA ΠEI ME ΦΩNH 4: «ENTAΞEI, ΓIA ENA ΠHΔHMA KAΛH EINAI…».
MEΓAΛH KINHMATOΓPAΦIKH AΛHΘEIA… O ΣTENAXΩPHMENOΣ H ΣKEΠTIKOΣ ΠPΩTAΓΩNIΣTHΣ ΣE ENA AΔEIO ΣAΛONI BPIΣKEI ENA ΠIANO KΑΙ ΠAIZEI MIA MEΛΩΔIA… ΞAΦNIKA EMΦANIZETAI O ANTIΘETOY ΦYΛOY ΣYMΠPΩTAΓΩNIΣTHΣ KΑΙ XEIPOKPOTAEI. KΑΙ ΣE APKETEΣ ΠEPIΠTΩΣEIΣ AKOΛOYΘEI ΦAΣΩMA.
ΟΤΑΝ Ο ΟΣΦΠ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝΑ ΦΕΡΕΛΠΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ, ΤΟ ΦΩΣ ΞΕΤΡΥΠΩΝΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΙΣ ΠΑΜΠΑΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΡΩΤΟΣΕΛΔΙΑ ΤΟΥ ΣΤΥΛ: ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΕΠΟΧΗ Ο …. (Π.Χ. ΚΟΥΣΟΥΛΑΣ).
Στις ταινίες δεν υπάρχουν ποτέ συνονόματοι.
Κάθε φορα που παίρνουμε πίσω το αμάξι απο το πλύσιμο σε βενζιναδικο, ανοίγοντας το ραδιόφωνο ακούγεται πάντα σταθμός με σκυλαδικη μουσικη στη διαπασών, την οποία ακουγε ο τύπος οση ώρα επλενε το αυτοκίνητο.
ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Ή ΕΧΕΙ ΓΕΝΕΘΛΙΑ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΓΛΥΚΑ Ή ΤΟΥΡΤΑ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΦΡΟΥΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΛΑΣΕΙ Η ΔΙΑΙΤΑ ΤΟΥΣ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΤΟ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΝ ΣΕ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΚΕΝΤΡΟ ΟΠΟΥ ΘΑ ΠΙΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΤΑ (ΑΣΧΕΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ).
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΧΡΟΝΙΚΑ ΣΤΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ, ΠΑΝΤΑ ΜΑ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΛΕΥΚΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΡΤΣΙΖΟΥΝ 3 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ LISTERINE 2 ΦΟΡΕΣ ΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ 1 ΦΟΡΑ ΤΟ ΜΗΝΑ!
Οταν κάποιος νεοφερμένος παίχτης κανει μια καλή εμφάνιση, η επόμενη δήλωση του ειναι «Ακόμη δεν εχετε δει τίποτα…».
ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΥΡΙΖΟΥΜΕ ΑΝΑΜΜΕΝΟ ΤΖΑΚΙ, ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΠΩΣ Η ΜΥΡΩΔΙΑ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΧΩΡΙΟ.
ΟΤΑΝ, ΜΙΚΡΟΙ, ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΜΠΑΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ/ΚΑΤΩ ΓΕΙΤΟΝΙΑ, ΠΑΝΤΑ ΕΒΓΑΙΝΕ ΕΝΑΣ/ΜΙΑ ΠΑΠΠΟΥΣ/ΓΙΑΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ.