ΠANTA OTAN ΠYPOBOΛOYΣAN TON ΛOXAΓO MAPK ΔEN TON ΠETYXAINE KANEIΣ ‘H H ΣΦAIPA ΠEPNOYΣE ΞYΣTA AΠO TO KEΦAΛI TOY, ME AΠOTEΛEΣMA NA THN ΓΛYTΩΣEI ME MIA ΓPATZOYNIA… TO IΔIO BEBAIA IΣXYE KAI ΓIA TON OMΠPAΞ ‘H TON MΠΛEK.
ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΤΟΝ ΦΑΝΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ «ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΛΕΝΤΟ. ΑΝ ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΟΒΑΡΑ ΘΑ ΕΠΑΙΖΕ ΝΒΑ».
Παρολο που μπορει να σκαρφιστουμε χιλιους δυο τροπους για να πατησουμε το καζανακι σε δημοσια τουαλετα (με τον αγκωνα,με το ποδι,με χαρτι κλπ) χωρις να το ακουμπησουμε, θεωρωντας το βρωμικο, ολοι μας πιανουμε κανονικα το πομολο της πορτας βγαινοντας, που στο κατω κατω, ολοι ανοιγουν την πορτα για να βγουν (σε αντιθεση με καποιους που φροντιζουν να μας υπενθυμιζουν οτι περασαν απο κει διατηρωντας την κιτρινη λιμνη στο βαθος της λεκανης).
Υπαρχουν δυο ειδη ανθρωπων: Αυτοι που οταν παρκαρουν βαζουν νεκρα και αυτοι που βαζουν πρωτη. Και οι δυο υποστηριζουν σθεναρα την αποψη τους.
Στο σούπερ μάρκετ όλες μα οι γυναικες πιανουν τα αγγουρια με εναν τροπο ενοχικο, που περιλαμβανει αυστηρα και μονο δεικτη και αντιχειρα.
Στα παιδικα μας χρονια, οταν ακουγαμε “οποιος βαλει γκολ κερδιζει”, τα πραγματα σοβαρευαν αποτομα κι επικινδυνα…
όταν θέλουμε να αποθηκεύσουμε ένα πολύ πρόχειρο αρχείο ή θα το ονομάσουμε «test» ή θα πατήσουμε τυχαία τα πλήκτρα δημιουργώντας έναν τίτλο του στύλ «hgkhbkjbg». Επίσης, δεν υπάρχει περίπτωση να το αποθηκεύσουμε κάπου αλλού πέρα από την επιφάνεια εργασίας.
Υπάρχουν 2 κατηγορίες ανθρώπων: Αυτοί που όταν σαπουνίζουν τα χέρια τους αφήνουν και τρέχει το νερό παράλληλα, και αυτοί που κλείνουν τη βρύση και όταν μετά την ξανανοίγουν ρίχνουν λίγο νερό στο χερούλι της βρύσης για να φύγουν οι σαπουνάδες.
Τσόντα χωρίς ήχο είναι Αλέφαντος χωρίς κόκκινο μπλουζάκι.
Ολοι έχουμε φαντασιωθεί τι θα πούμε στο διευθυντή μας και πως θα παραιτηθούμε βγάζοντας το άχτι μας όταν κερδίσουμε το Λόττο ενώ κανείς δεν πρόκειται να το κάνει -όχι γιατί αποκλείεται να κερδίσει το Λόττο αλλα γιατί, αν το κερδίσει, το τελευταίο που θα τον νοιάζει είναι να δώσει αυτή την θεατρική παράσταση στη δουλειά του.