Η «ENOΣ ΛEΠTOY ΣIΓH» ΔEN KPATAEI ΠOTE ENA ΛEΠTO, ΑΛΛΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ.
Ολοι μας εχουμε χρησιμοποιησει το υψωματακι αριστερα απ’ τον συμπλεκτη στο αμαξι, προκειμενου να κρατησουμε κοντρα για να ανασηκωσουμε το πωπουδελι μας και να την αμολησουμε.
Ολοι οι πατεραδες λενε οτι τα παιδια τους ειναι μικροτερα για να μην πληρωσουν εισιτηριο.
Ο Έλληνας ηθοποιός καταλαβαίνει ότι είναι στα τελευταία του όταν ο Μάκης Δελαπόρτας (γνωστός σαν Αλκης του ρετιρέ ή σαν Ξανθό παράξενο αγόρι) αυτοκληθεί να γράψει τη βιογραφία του.
Υπάρχουν 3 ειδών μεγάλες αληθειες: Αυτες που σας αρέσουν και ενθουσιάζεστε. Αυτες που δε σας αρέσουν και λέτε «μμμ, ναι». Και αυτές που όχι μόνο δεν είναι μεγάλες αληθειες αλλά είναι τόσο περίεργες, που την αναγνωση τους ακολουθεί μια αμήχανη σιγή.
Πάντα σε μια ταινία με κατασκόπους, μια ομάδα τρελλών παρακμιακών κατασκόπων προσπαθεί να λύσει ένα «άλυτο μυστήριο» με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών, δουλεύοντας σε ένα χώρο με άλλους 100, οι οποίοι «κάτι κάνουν» στο γραφείο τους. Επίσης ο διευθυντής -αν και φαίνεται να είναι διευθυντής όλης της μονάδας- δε δίνει δεκάρα για το τι κάνουν οι υπόλοιποι παρά μόνο οι πρωταγωνιστές. Ωτσόσο κοιτάζει που και που μέσα από τις γρίλιες του γραφείου του, τους «απ’ εξω».
Το αφρόλουτρο και το σαμπουάν δεν τελειώνουν ποτέ την ίδια στιγμή.
ΚΑΘΕ ΦΕΡΕΛΠΙΣ ΠΛΗΝ ΤΙΜΙΟΣ «ΩΡΑΙΟΣ» ΤΟΥ ΧΟΛΙΓΟΥΝΤ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΟΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΕΡΑΣΤΗΣ – ΦΙΛΟΔΩΡΗΤΗΣ – ΝΕΤΟΣΤΙΒΑΧΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΕΡΝΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΠΑΡΣΟΝΕΤΑ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ Η ΣΥΜΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΗΡΗ ΜΟΝΟΓΑΜΙΑ ΣΑΝ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ ΤΗΣ ΚΙΝΤΕΡ…
Κανείς δεν έμαθε τελικά από τι έπασχε η κοπελιά για την οποία ειπώθηκε η φράση «Παρτα μωρή άρρωστη»
Σε κάθε πάρτυ γενεθλίων, κατά τη διάρκεια του τραγουδιού «να ζήσεις…» οι μισοί λένε «παντού να σκορπίζεις της γνώσης το φως» και οι άλλοι μισοί «παντού να σκορπίζεις της νιότης το φως», με αποτέλεσμα να ακούγεται τελικά «νιόσης».