Πάντα στο μετρό όταν θα έχει πολύ κόσμο, μια ευτραφής κυρία θα σπρώξει να χωθεί μέσα, δίνοντας παράλληλα χωροταξικές συμβουλές μεγαλοφώνως, πχ.: πηγαίνετε στο κενό σας παρακαλώ ή προχωρήστε λίγο, μη στέκεστε στην πόρτα κλπ.
Παρόλο που περιμένουμε στην ουρά φαστφουντάδικου για τουλάχιστον 15′,έχοντας με αυτό τον τρόπο απομνημονέυσει όλο το μενού, όταν έρθει η σειρά μας να παραγγείλουμε πάντα θα κοιτάξουμε το μενού πριν το κάνουμε.
ΣΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ, ΟΤΑΝ Ο ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ, ΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΙ ΑΝ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΕΙ.
Πάντα στις ταινίες που η πρωταγωνιστρια αφήνει τον αρραβωνιαστικό της για τον παιδικο της έρωτα, ο αρραβωνιστικος ειναι ο ιδανικος ανδρας ενω ο αλλος αλητισσα ψυχη!
Υπαρχουν 2 ειδη ανθρωπων: της νεοτερης γενιας που και φτυνουν το κουκουτσι κατευθειαν στο πιατο και της παλιας που κανουν ορθια γροθια το χερι τους και φτυνουν το κουκουτσι στην τρυπα που σχηματιζεται και μετα στο πιατο… Επισης οι τελευταιοι νιωθουν μια μικρη συγκινηση και περηφανια οταν λενε «παλαια» τονίζοντας το «αι», αντι για «παλια».
Όταν κυνηγάμε να σκοτώσουμε ένα κουνούπι στον αέρα, ακόμα και τρελή τσουρουκιά να ρίξουμε, πάντα θα κοιτάξουμε τα χέρια μας μπας και το πετύχαμε.
OTAN ΣHKΩNOMAΣTE AΠO ΚΑΠΟΥ KAI ΦOBOMAΣTE OTI ΘA MAΣ ΠAPOYN THN ΘEΣH, ΠANTA AΦHNOYME ENA ΠPOΣΩΠIKO ANTIKEIMENO MEXPI NA EΠIΣTPEΨOYME. ΠOTE OMΩΣ KATI MEΓAΛHΣ AΞIAΣ ΓIA NA MHN MAΣ TO KΛEΨOYN, Π.X. KINHTO H KΛEIΔIA OΠOTE TO IΔANIKO EINAI MΠOYΦAN H ZAKETA ΣTHN ΠΛATH THΣ KAPEKΛAΣ MAΣ!
Yπαρχουν δυο ειδη ανθρωπων: αυτοι που λενε τον κομουνισμο «κΟμουνισμο» και αυτοι που τον αποκαλουν «κΟΥμΟΥνισμο» τονιζοντας συνηθως και το ΟΥ…
Υπαρχουν δυο ειδη ανθρωπων: αυτοι που λενε τις ΜαλΔιβες «ΜαλΔιβες» και αυτοι που τις αποκαλουν «ΜαλΒιδες» και πιστευουν πως εχουν και δικιο, διαολε…
Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΟΠΕΙΣ ΣΤΟ ΞΥΡΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΕΩΣ ΑΝΑΛΟΓΗ ΤΗΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΞΥΡΙΖΕΣΑΙ (ΕΧΩ ΚΟΠΕΙ ΣΕ ΞΥΡΙΣΜΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΝΕΤΟ ΕΓΩ ΚΑΙ ΞΕΡΩ).