ΜΕΓΑΛΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ: ΠΟΤΕ ΜΗ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΑΡΑΚΩΜΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΑΡΡΑΒΩΝΙΑΣΤΙΚΙΑΣ ΤΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΟΥΝ.
Όταν μιλάμε με κάποιον και πιστεύουμε ότι έχει λάθος στην άποψή του, λέμε αργά και με στόμφο «κάνεις π ο λ ύ μ ε γ ά λ ο λ ά θ ο ς».
Πάντα όπου υπάρχει ριγμένο τσιμέντο, υπάρχουν και πατημασιές από παπούτσι νουμέρου 42-44!
ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΟ ΠΑΙΧΤΗ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΜΕΣΩΣ, ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΛΙ.
Ολοι εχουμε προσπαθησει σουτ στην κινηση σε μασημενη τσιχλα κι εχουμε βρει αερα.
ΣΕ OΛEΣ TΙΣ TAINIEΣ ΠΟΥ KAΠOIOΣ ΘEΛEI NΑ KAΨEI AΠOPPHTA EΓΓPAΦA, ΘΑ YΠAPXEI H’ O TENEKEΔENIOΣ KOYBAΣ -ΠΟΥ ΠOTE ΔΕN EXEI ΣKOYΠIΔIA- ΠPOXEIPOΣ H’ ΕΝΑ TZAKI ΑΝΑΜΜΕΝΟ.
Οι μεγάλοι παίχτες ποτέ δεν «βλέπουν» την κόκκινη κάρτα, αλλά πάντα την ΑΝΤΙΚΡΥΖΟΥΝ…
ΣΕ ΔΙΠΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΝΟΚ ΑΟΥΤ (π.χ. ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΑ ΚΥΠΕΛΛΟΥ) ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΡΕΒΑΝΣ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ, ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΒΑΝΤΑΖ. ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΑ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΛΟ, ΓΙΑΤΙ «ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΑΣΗ».
ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΘΑ ΠΕΙ ΤΗ ΦΡΑΣΗ «ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΔΕΚΑΤΟ ΤΡΙΤΟ ΛΕΠΤΟ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΗΜΙΧΡΟΝΟΥ» ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟΝ ΣΙΧΤΙΡΙΣΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ-ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ: ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΑΙΝΙΑ Ή ΣΗΡΙΑΛ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΩΙΝΟ, ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΚΕΙΝΗ ΘΑ ΣΕ ΣΤΡΑΒΩΝΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΛΕΣ ΚΙ ΕΙΝΑΙ 12:00- ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΤΙΣ 8:15. ΕΠΙΣΗΣ, ΑΦΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΘΙΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΗΔΗ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΦΕ, ΘΑ ΠΟΥΝ ΔΥΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΑΤΑΚΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΠΟΥΚΙΑ. ΕΠΕΙΤΑ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΚΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΦΕΤΑ ΨΩΜΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΖΥΓΟ.