Οι τερματοφύλακες μπορεί να διώξουν τη μπάλα «με υπερένταση», ποτέ όμως (μα ποτέ, διάολε) με απλή ένταση.
ΟΤΑΝ ΔΥΟ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΦΑΟΥΛ ΤΟΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΣΤΗΣΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΙΘΑΝΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΣ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΕΙΔΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ: ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ -ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ- ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ. ΜΠΟΝΟΥΣ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΞΤΡΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΤΑΗΔΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΜΕ ΦΩΝΗ 4 ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΑ Ή ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΟΚΟΥΜΜΟΥΝΙΑ.
Μεγαλες αληθινες, αιωνιες και διαχρονικες ατακες μαμαδων. Ατακα Νο1 “μαζεψε τα πραγματα σου μην τα βαλω ολα σε μια μαυρη σακουλα και τα πεταξω!!”, ακομα και αν οι σακουλες στο σπιτι ειναι οποιοδηποτε αλλο χρωμα εκτος απο μαυρο. Ατακα Νο 2α “Εγω θα ησυχασω μονο αμα πεθανω!!” και ατακα Νο 2β “Να δω ποτε θα φουνταρω απ’το μπαλκονι να ησυχασω!!”, ακομα και αν το σπιτι ειναι υσογειο. Ατακα Νο 3 “Εσεις θελετε μια υπηρετρια να σας κυνηγαει απο πισω!!” και αλλες τετοιες ομορφιες που μας κανουν και τις αγαπαμε τοσα χρονια. Ειμαι γιος, συζυγος και πατερας εγω και ξερω!
Οταν κραταμε στα χερια μας τυροπιτα, μπουγατσα, κρουασαν ή κατι απο τα συναφή θα χωσουμε τη μουρακλα μας μεσα στο περιτυλιγμα του φαγητου μας, τραβώντας το με τα δοντια προς τα εξω και πιεζοντας το προς τα πανω με τα δαχτυλα μας -ειτε επειδη δεν εχουμε πετσετα να σκουπιστουμε ειτε επειδη δεν εχουμε πλυνει τα βρωμοχερα μας. Οπως και να ‘χει, η μουρακλα μας θα τυρωθει, σοκολατιστει, μπουγατσωθει κ.λπ.
Όλοι έχουμε δοκιμάσει να ανοίξουμε την πόρτα του πλυντηρίου αμέσως μόλις τελειώσει η πλύση. Και όλοι έχουμε απορήσει γιατί διάολε μας αναγκάζει το πλυντήριο να περιμένουμε 2′ πριν μας το επιτρέψει. Έχω δουλέψει πλύστρα εγώ και ξέρω.
Όταν κάποιος πάει να αποχαιρετήσει τ’ αγαπημένα του πρόσωπα, αυτομάτως ποτέ “δεν είναι καλός στους αποχαιρετισμούς”. Έχω αποχαιρετήσει εγώ άτσαλα και ξέρω.
Στις ταινίες, ο ήρωας δεν τσαντίζεται ποτέ, ότι και αν του πουν. Ακόμα και να του βρίσουν ότι χειρότερο υπάρχει, μένει ατάραχος. Εάν, δε, φάει και μερικές ψιλές, αντιδρά νωχελικά, απλά αμυνόμενος. Όταν όμως ματώσουν τα χείλη του, το αντιλαμβάνεται βάζοντας πάντα το δείκτη και το μέσο πάνω τους και μόλις βεβαιωθεί ότι πρόκειται για αίμα, τότε γίνεται της μάχης του Γκόντζου με τα συμφέροντα.
Για τους παροικούντες εν τη Ιερουσαλήμ, κάθε ναυτιλιακή εταιρία που σέβεται τον εαυτό της, έχει σε κάδρο μια φωτογραφία ενός πλοίου την ώρα που περνά το Βόσπορο. Έχω δει εγώ τέτοιες φωτογραφίες και ξέρω.
Στις ταινίες, οι πρωταγωνιστές πάντα κόβουν με χαρακτηριστική ευκολία την αλυσίδα που έχει κάποιος στο λαιμό για να του πάρουν το μενταγιόν.