ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΒΡΕΞΕ ΓΕΡΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΦΙΣΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΥ(Χ)ΛΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΟ…
Ολοι έχουμε τεστάρει την ποιότητα ηλεκτρικής συσκευής α) με το μάτι, β) με την υφή του πλαστικού, γ) με το όνομα, δ) με την προέλευση (λες και είναι πιο ποιοτικό το μίξερ απο την Ινδονησία απο το κινέζικο). Επίσης πολλές φορές συνοδεύουμε το τεστ με κλισέ όπως «πφ, κινέζικο», «αυτό θα σου μείνει στο χέρι/ανατιναχτεί» κοκ.
Όταν μια ομάδα παίζει σε επαρχιακό στάδιο γύρω από το οποίο υπάρχουν σπίτια, πάντα θα υπάρχουν στα μπαλκόνια παραταγμένοι γηγενείς όλων των ηλικιών που θα παρακολουθούν με απόλυτη προσήλωση τον αγώνα από τον μοναδικό «εξώστη» τους (με ύφος τύπου Καίσαρα κατά τις μονομαχίες στο Κολοσσαίο…).
Οι ποδοσφαιριστές έχουν αναπτύξει μια έκτη αίσθηση, ώστε να μπορούν να συγχρονίζουν τη στιγμή που φτύνουν με τη στιγμή που κάνει ζουμ επάνω τους η κάμερα.
Όλοι όταν κάνουμε τον πολλαπλασιασμό 3Χ8 λέμε: «τρεις, οχτώ – εικοσιτέσσερις» αντί για «εικοσιτέσσερα». Οπως και «τρεις, εφτα – εικοσιμία» αντί για «εικοσιένα».
Στο σχολειο, οταν ο καθηγητης ρωταει κατι, ολοι αυτοι που δεν ξερουμε την απαντηση κοιταζουμε αλλου γι’ αλλου. Και οταν ο καθηγητης απελπιζεται και αποφασιζει να ρωτησει καποιον στην τυχη, η απαντηση ειναι παντα «μηπως μπορειτε να επαναλαβετε την ερωτηση;» -με την κρυφη ελπιδα οτι μεχρι ο καθηγητης να ξαναρωτησει, καποιος απ’ τους λιγοστους που ξερουν θα του σφυριξουν την απαντηση.
Σε τιγκαρισμενο απο τον κοσμο κλαμπ οπου και αν σταθεις με το ποτο σου, παντα ο διαδρομος που περναει ο κοσμος ειναι μπροστα σου. Ακομη και αν εχεις κατσει σε μια γωνια στο βαθος, παντα με καποιο τροπο ολοι απο κει θα θελουν να περασουν!
ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΠΡΟΦΟΡΑ ΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ, Ο ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΑ ΤΗΝ INTERLINGUA.
ΟΛΟΙ ΜΑΣ, ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ, ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΙΧΑΜΕ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙ ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΓΩΝΗ ΣΚΕΠΗ, ΜΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΡΑΔΙΠΛΑ.
OΠOTE ΠEI KATI O ANTΩNIOY ΣTOYΣ ΠAIKTEΣ ΤΟΥ ΠΑΟ, H ΦΩTO ΠOY ΘA ΣYNOΔEYΣEI TO APΘPO ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΑΙΤ ΘA EINAI ΠANTA H KΛAΣΣIKH, ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΣTO KINHTO KAI KOITAZΕΙ THN KAMEPA.