Όλοι επιχειρήσαμε κατα τη νηπιακή, μετανηπιακή μας ηλικία να κουρευτούμε μόνοι μας και φυσικά αργήσαμε να το παραδεχτούμε στους οικείους μας.
ΟΛΟΙ ΜΑΣ, ΜΙΚΡΟΙ, ΚΑΘΩΣ ΒΛΕΠΑΜΕ ΤΣΟΝΤΑ ΣΤΟ PC ΚΑΙ Η ΚΑΜΕΡΑ ΕΚΑΝΕ ΚΟΝΤΙΝΟ ΣΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ, ΑΓΓΙΖΑΜΕ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ -ΔΗΘΕΝ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΙΑΣΟΥΜΕ.
Αν κάτι μπορεί να φτιαχτεί με μονωτική ταινία, δεν το έχουμε χρησιμοποιήσει αρκετά…
Στις πρώτες σου υπηρεσίες στο στρατό, είτε σκοπιά είτε θαλαμοφυλίκι, είσαι προβλεπόμενος και γυαλισμένος και ξούρα κόντρα και απ’ όλα, τό’να τ’ άλλο, αλλά ο εφοδεύων δόκιμος θα βρεί κάτι που θα είναι πάνω σου στραβό. 40 μέρες πρίν απολυθείς, υπηρεσία μέσ’ στην αξουρισιά, με σκισμένα τζάκετ και παραλλαγές, ακομβίωτος, με το λαπιτόπ παραμάσχαλα και fightclub μεσω internet, και ο εφοδεύων υπολοχαγός σε βρίσκει κομπλέ και σου γράφει καλώς!
Στα μάτια του οπαδού, η ομαδάρα του ποτέ δε χάνει σε ντέρμπι. Απλά «ανασταίνει το νεκρό αντίπαλο».
Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝ ΟΙ 30 ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΤΖΟΡΝΤΑΝ, Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΣΟΥΜΙ, Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΜΠΑΤΜΑΝ (ΒΑΤΜAN RETURNS) κτλ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΛΕΖΕ.
Στις ταινίες, όταν ο ήρωας προσπαθεί να ξεφύγει, πάντα ξεκινάει το αυτοκίνητο με σπιναρίσματα που συνήθως βγάζουν καπνούς.
Η ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ…
Πάντα καιγόμαστε με τα ποτηράκια από αφρολέξ στα οποία βάζουν ζεστούς καφέδες, γιατί ποτέ δεν μπορούμε να υπολογίσουμε σωστά τη θερμοκρασία του καφέ.
Κάθε γεγονός ή αδίκημα (έστω ατασθαλία βρε αδερφέ) οικονομικής φύσεως, που γνωστοποιείται μέσω των ΜΜΕ τους τελευταίους μήνες, συνοδεύεται από τον χρονικό χαρακτηρισμό «μεσούσης της κρίσης».