Η θεωρία του χάους ορίζει ότι μια μικρή αλλαγή στις αρχικές συνθήκες, οδηγεί σε μεγάλη διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα. Αυτή η θεωρία βρίσκει απόλυτη εφαρμογή στη μπανιέρα, όπου ένα απειροελάχιστο άγγιγμα της βρύσης του ζεστού νερού ανεβάζει τη θερμοκρασία του νερού σε επίπεδο βρασμού, με αποτέλεσμα να χοροπηδάμε, να ξαναπειράζουμε τη βρύση και τελικά να κάνουμε το νερό μπούζι.
Ο ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΘΕΣΗ, ΚΑΙ Η ΑΜΥΝΑ Η ΜΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ, ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΤΗΤΙΚΗ ΑΝΤΩΝΥΜΙΑ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΝΑΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΗ ΜΠΑΛΑ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ «ΤΟΥ» ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΔΕΞΙΟ «ΤΟΥ» ΜΠΑΚ. ΕΠΙΣΗΣ, Ο ΑΜΥΝΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΩΘΗΘΕΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΑ «ΤΟΥ» ΑΛΛΑ Ο ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΥΡΙΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΡΚΑΡΕΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ «ΤΟΥ».
Το 95% των μεταφραστών ταινιών αγνοούν την δοτική πτώση. Γράφουν π.χ δόξα το θεό αντί δόξα τω θεώ κ.ο.κ.
Το ρήμα “ράνω” υπάρχει μόνο και εφόσον προηγείται το ρήμα “κάνω”.
Οι Ελληνες φίλαθλοι, ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ, δεν θα συγχρονιστούν στην ανάκρουση του εθνικού ύμνου.
ΠANTA META AΠO EOPTAΣMOYΣ EΠITYXIΩN AΠO OMAΔEΣ ΣTA MΠOYZOYKIA MAΘAINOYME ΠANTA ΠOIOΣ HTAN O NIKHTHΣ ΣTO ΛOYΛOYΔOΠOΛEMO, AΛΛA ΠOTE ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ O HTTHMENOΣ.
Άμα συναντήσεις στο δρόμο συνάδελφο από την δουλειά με τον οποίο δεν έχετε κάτι πάνω από τις τυπικές σχέσεις, πάντα υπάρχει μια αμηχανία καθώς έχετε συνηθήσει να μιλάτε μόνο για θέματα δουλειάς.
Ξερεις οτι το εχεις παρακανει με τα πορνο οταν βλεπεις φωτογραφιες σε προφιλ στο facebook κα αμεσως αναγνωριζεις την πορνοσταρ που εχουν χρησιμοποιησει αντι αληθινης φωτογραφιας, μπας και παγιδεψουν κανα λιγουρι.
Την τελευταία δεκαετία εκτός από την ποιότητα του ποδοσφαίρου μας έχει πέσει ακόμα και το επίπεδο των κασσετών του. Από τον περίεργο, το γουρούνι, τον έτσι και τον θείο (αγνός, τίμιος σουρεαλισμός) περάσαμε σε μονταρισμένα μισόλογα… Αίσχος, προδοσία, ξενέρωμα.
Υπαρχουν δυο ειδη ανθρωπων: αυτοι που κλεινουν το “ματι” της ηλεκτρικης κουζινας γυρνωντας το διακοπτη προς τα πισω και αυτοι που το πανε στο 0 απο το 9.